Bestyrelsen for Min Købmand oplyser i et brev til anpartshaverne, at Inge
Inge er vores nye købmand
- Skrevet af Alice
- Nyhed
Forleden afholdt Min Købmand Visby den årlige generalforsamling med deltagelse
- Nyhed
Tirsdag aften var der igen arrangeret fællesspisning i Visby Forsamlingshus.
- Nyhed