Spring til indhold

Fællesspisningsgruppen bød på rullesteg

Tirsdag aften var der igen arrangeret fællesspisning i Visby Forsamlingshus. Denne gang havde chefkok Dorte fået hjælp af kød-kok Frank, og gæsterne kan bekræfte, at flere kokke ikke fordærver maden. Tak for mad til kokkene og til fællesspisningsgruppen, der sørgede for borddækning og gik til hånde i køkkenet. Selskabet var som altid hyggeligt, og man snakker nu godt med hinanden over et måltid mad og en kop kaffe.

Overså du invitationen, så vær opmærksom på, at den altid bliver opslået flere steder: på Os fra Visby, på infoskærmen hos Min Købmand, i kalenderen her på visbynet.dk og somme tider når den også med i Bindeleddet. Og Vores Købmand støtter op om arrangementet ved at stå for billetsalget.

Copy URL and Open Facebook

Tønder Kommune har offentliggjort udkast til tilladelse til etablering af

Forleden afholdt Min Købmand Visby den årlige generalforsamling med deltagelse

De højere magter var med os, da Ballum og Visby

Skip to content