Derfor bor vi i Visby! TAK – DANKE – GRAZIE!
Midt i september afholdt Visby Lokalråd det årlige borgermøde som grundlag for det kontinuerlige arbejde med Lokal Udviklingsplan for Visby. I år var mødet tilrettelagt… Læs mere »Derfor bor vi i Visby! TAK – DANKE – GRAZIE!
